Els meus consells


Ei gent, això és flipant! he escrit un llibre de 150 pàgines i no ha estat gens malament! I a sobre, ha sigut per una bona causa com compartir amb vosaltres els meus trucs per no llegir. Però això no ho reconeixeré mai als meus pares ;). No entendrien res!

 – En Charlie no vol llegir però sí escriure?

 Doncs sí amics! De fet, m’he posat les piles i he creat aquest bloc per continuar escrivint i perquè pugueu dir la vostra. Confesseu-ho: segur que sou dels que us les empesqueu per no llegir!

 Ara és la vostra, digueu què en penseu!

1 comentaris:

Toni ha dit...

He començat a llegir l'avançament editorial que heu penjat i em sembla una gran idea perquè els més joves s'interessin per la lectura... felicitats

Publica un comentari a l'entrada

Si tens qualsevol dubte o suggerència o, simplement, vols dir-hi la teva, aquest és el lloc per fer-ho!