Arriba Sant Joan!!


Petards, foc, quedar-se despert fins després de mitjanit... Digueu-me si hi ha una festa millor que la de Sant Joan? No, ja us puc dir que no existeix!!!! ;)

Aquesta tarda aniré amb el meu pare a comprar els coets a una d’aquelles casetes que acostumen a posar a les rotondes de l’entrada del poble. Ja estic nerviós pensant en quin tipus de petards em deixaran comprar... i és que no em podré comprar els que vull (sempre diu mon pare que els que m’agraden a mi són els més perillosos, però la veritat és que són els més sorollosos).

Ja us explicaré com ha anat la revetlla amb la família (la part bona, per suposat, és la coca de Sant Joan!!) i després la festa amb els amics tirant tots els coets que hem ajuntat entre nosaltres. Això promet....

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Si tens qualsevol dubte o suggerència o, simplement, vols dir-hi la teva, aquest és el lloc per fer-ho!