Què fareu per Setmana Santa?

Hola nois, estic supercontent. ¿Per què? Doncs és molt senzill. Ja s’acosta Setmana Santa i, finalment no hauré d’anar a classe. Ja feia molts dies que no teniem cap festa ni pont… el que fos per no haver d’anar a aguantar als pesats dels professors ni als “pilotes” de la classe.

Jo i en Timmy marxem amb els nostres pares. Això és el millor. Per una banda no tenim als pares a sobre dient-nos el que hem de fer, ja que estan en “parelletes” i intenten ser uns pares “enrotllats” davant els seus amics. I per l’altra estaré amb en Timmy, que és un d’aquells amics que s’apunten a un bombardeig.

Com que estarem de vacances però a la vegada estarem “lliures”, començarem per endrapar tot el menjar que mai ens deixen provar a casa. Ja n’estem farts de la sopa i les verdures! Amb en Timmy començarem per buidar la nevera de tots els gelats i pastissos que hagin comprat per aquestes vacances. I després.. que en comprin més!! ;)

I vosaltres, què fareu?

3 comentaris:

Jan ha dit...

Pues el que faré es estar a casa peró sense fer res de res. les vacances són per no fer res!

Anònim ha dit...

Jo m'en vaig amb els pares a una casa rural...

Anònim ha dit...

Ve la meva cosina de Granada i sempre ens divertim molt. Aquest estiu vem jugar i no vem llegir llibres. Bien!

Publica un comentari a l'entrada

Si tens qualsevol dubte o suggerència o, simplement, vols dir-hi la teva, aquest és el lloc per fer-ho!