La llibertat s'acosta...


Ja queda menys! Per a què us preguntareu? Doncs és molt senzill... queda menys per a tenir llibertat i haver acabat el cole!! Quines ganes de tenir vacances i dedicar-me al que més m’agrada, a no fer res (o com a mínim a fer alguna cosa que em vingui de gust a MI).
Jugar, nedar, a anar amb els amics i sobretot, anar a la platja quan marxem de vacances amb els pares. Tot i que no sigui el meu somni anar amb el pare i la mare, la veritat és que és la única forma de viatjar fora del nostre veïnat i passar-nos-ho bé fora de casa. Tinc unes ganes de fer l’animal a la sorra que....
Bé, tot i aquestes ganes, encara em queden alguns dies de classe. Us aniré explicant com són aquests darrers moments de tortura abans que arribi l’estiu.
Us seguiré informant... ;)

1 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo tinc altre consell per no llegir:fotocopiar les tapes d'algun llibre,ficar dins coses que t'agraden(pósters,joguines...)i pareixerà que lliges llibres grossos.

Publica un comentari a l'entrada

Si tens qualsevol dubte o suggerència o, simplement, vols dir-hi la teva, aquest és el lloc per fer-ho!